سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکل آباد
لینک دوستان

حال شما از داخل یک جعبه مداد رنگی، چه رنگی را می پسندید؟


قرمز
این رنگ نشانه شدت و زیاده روی است. قرمز رنگ عشق و تنفر، فداکاری و خشونت، خون و آتش و... است. کسی که به این رنگ علاقه دارد، هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد.
این گونه اشخاص، تند و سرکش و در عین حال فعال، شجاع و کمی عجول هستند.
قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران، اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود.
دو صفت ممتاز آنها خوش قلبی و حس جاه طلبی است. به طور کلی دوستداران رنگ قرمز، دارای خصوصیات متضادی هستند.


صورتی
رنگ صورتی در واقع همان قرمز است که کمرنگ شده پس اگر به این رنگ علاقه دارید، تمام صفات رنگ قرمز را البته کمی ملایم تر دارا می باشید. با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید. دیگران را خوب درک می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان، مورد علاقه اطرافیان خود هستید.
آنهایی که به این رنگ علاقه دارند، اغلب شکست ها، خشونتها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکلات فراوان مواجه شده اند.


آبی
رنگ آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید، کاملاً می توانید احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید.
ظاهر آرام شما، دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند. دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید. در خرید و پوشش لباس قناعت می کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید، میل دارید اغلب تنها باشید. نادانی و عدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند، شما را ناراحت می کنند. کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکارتان است.


قهوه ای
اگر رنگ قهوه ای را دوست دارید، کاملاً می توان روی شما حساب باز کرد. با ثبات، شاعر پیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. بندرت تغییر عقیده می دهید و با آنکه کمتر تصمیم می گیرید، اما هر بار که تصمیمی بگیرید، آن را به مورد اجرا می گذارید.
شما کاملاً در نگهداری اسرار دیگران قابل اعتماد هستید. میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی با اطرافیان خود، رفتار خوشونت آمیزی در پیش می گیرید. در عشق هرگز بدبین نیستید.


خاکستری
این رنگ مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیاست. کسانی که به این رنگ علاقه دارند، اغلب در زندگی احساس رضایت می کنند، خاکستری رنگ عقلاست و جوانانی که این رنگ را دوست دارند در واقع خود را هم شأن و همتراز اشخاص میانسال می دانند و در زندگی احساس بی نیازی می کنند.
اغلب کسانی که از نظر فکر و ایده به آنها برتری دارند، خیلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت.


نارنجی
رنگی است ترکیبی و آنهایی که این رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند، اجتماعی و خوش خلق هستند و با مردم خوب رفتار می کنند.
نفوذ در این گونه افراد مشکل است. هوسباز نیستند و اگر با کسی دوستی کنند، صداقت و فداکاری دارند. اگر افراد این دسته با کسی که خصوصیات اخلاقی خودشان را داشته باشد، ازدواج کنند، سعادتمند می شوند.


سبز
رنگ سبز، طبیعت و تازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید، زندگی با شما آسان است. نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ نارنجی دارید. روابط شما با دیگران بر پایه اصول و قرارداد است. دوست ندارید که در زندگیتان حوادث غیر مترقبه به وقوع بپیوندد، اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید!


فیروزه ای
دوستداران این رنگ، اسرار آمیزند و احساساتی و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند. پشتکار دارند و با ثباتند و به نصایح دیگران در مورد کارهای خود، کمتر توجه دارند.


سیاه
این رنگ بر خلاف عقیده همگان، رنگ نومیدی و عزا نیست، بلکه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوستداران این رنگ هستید، مسلماً به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارید و برای آنکه دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید، از هیچ گونه کمکی به آنها دریغ نمی کنید. هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی کنید و نظرات دیگران را نیز به آسانی می پذیرید!


زرد
رنگی اسرار آمیز و با شکوه و در عین حال سرشار از شور و نشاط! دوستداران این رنگ، یک لحظه نمی توانند در حالتی ثابت باشند. پیوسته مجذوب زیبایی ها و ظرافتها می شوند و مغرور و اجتماعی هستند. معاشرت با این گروه از افراد، لذتبخش است. آنها بیشتر به امور معنوی اهمیت می دهند. هر چند دنیای خود را نیز از دست نمی دهند.

 

 


[ یکشنبه 91/5/8 ] [ 2:42 صبح ] [ MIGMIG ]
درباره وبلاگ

این پرنده به مناسبت وبلاگ پرنده اسکل هستن که کل سال غذا جمع میکنه یا خونه میسازه بعد اسکل یادش میره کجا!!!!!!!!!!!!!!! راستیییییییییی! نظر یاتون نره ها!
برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب