سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکل آباد
لینک دوستان


بله....من خودم شخصا کلی دنبال تکست این آهنگه بودم تا یک روز در کمال ناباوری استاد کلاس زبانمون که در تمام طول نرم لطف میکردن و چشم بنده رو در میاوردن بهمون دادن!اوشگول هر کاری میخواست بکنه از من اجازه میگرفت!!!!!ولی خدایی استاد خوبی بود هرچند بچه بود ولی اطلاعاتش بالا بود!!!!!

دیگه جونم واستون بگه......وایسا بینم مگه جونمو از تو جوب آوردم که واسه شما سخنرانی کنه !؟؟ از انگشتان عزیزم خواهش میکنم واستون تایپ کنن!!!!

اووووووووووووم...

تا حالا دیدید یه آدمایی که اصلا فکرشم نمیکنید چقدر در حقتون نامردی میکنن و احساساتتونو مثه خر زیر سمشون له میکنن!!؟؟

این مواقع خیلی با این آدما حرف دارید?خیلی دلتون میخواد کارایی رو که واسشون کردید و یا اتفاقاتی رو که به خاطر اونا واستون افتاده رو بهشون بگید و سرشون داد بکشید و بهشون بگید خیلی بیرحمن?بگید چقدر عذابتون دادن و چقدر از دستشون ناراحتید و چرا این همه مدت بهتون دوروغ گفتن و انقدر شما رو به خودشون وابسته کردن اما........

هیچی نمیگید

هیچ کاری نمیکنید و همه رو میریزید تو خودتون وفقط با گریه کردن میتونید سبک شید!

میدونید چرا این کارا رو میکنید؟؟؟؟!!!!!

چون این شمایید که واقعا اونا رو دوست دارید و این شمایید که دلتون نمیخواد کوچیکترین آسیبی بهشون برسه و در هر لحظه ای حاضرید واسشون هر کاری بکنید و تو این راه حتی از جونتونم دریغ نمیکنید......!!!در حالیکه میدونید واسه اونا هیچ فرقی نداره....

چقدر سخته.....

هی.............

خب مگه این آدما درک ندارن ؟مگه احساس ندارن ؟چرا آخه؟؟

خدایا خودت بهمون و بهشون کمک کن!!!!!!!!

(به یاده ع.ق   ه.ق     م.ش     امیدوارم خودشونم یه روز اینو بخونن)


[ سه شنبه 91/4/20 ] [ 12:0 صبح ] [ MIGMIG ]
درباره وبلاگ

این پرنده به مناسبت وبلاگ پرنده اسکل هستن که کل سال غذا جمع میکنه یا خونه میسازه بعد اسکل یادش میره کجا!!!!!!!!!!!!!!! راستیییییییییی! نظر یاتون نره ها!
برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب