سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکل آباد
لینک دوستان

ببخشید بیدارت کردم چند وقته این معمای گیج کننده مثل خوره افتاده به جونم که اگه به صبحانه میگیم صبحونه و به هندوانه میگیم هندونه. پس چرا به پروانه نمیگیم پروونه؟!

::

::

به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تک سلولى)!
شوخی کردم تو نفس منى (مرده)!
::
::
اون طرز نگاهت اون صورت ماهت منو یاد گدای سر کوچه می اندازه. 
::
::
آیا فکر می کنید به درد هیچ کاری نمی خورید؟
آیا فکر می کنید بی مصرف هستید؟به خدا درست فکر می کنید!
::
::
مقدار الکتریسیته ای که از یک رسانا در ثانیه عبور میکند جریان نامیده میشود، دفعه بعد جرم و حجمو میپرسم! بلد نباشی با اولیات تماس میگیرم.
::
::
از 96 ماهی شما 55 تا غرق شده جندتا ماهی داری؟… بله؟! ?مشغول جمع و منها بودی؟ ?تقصیر این مدرسه هاست که عمر شما را به فنا دادن ؛ تا به حال کسی شنیده که ماهی غرق بشه ؟؟؟
::
::
بلند باش، لاغر باش، کوتاه باش، چاق باش، کچل باش، بی سواد باش، پرفسور باش اما تو رو خدا بی شعور نباش شعور داشته باش !!!
::
::
به سلامتی من هم زن گرفتم
یک هم زن برقی
::
::
همه یا دلشون واسه ماهی میسوزه یا ماهیگیر اما هیچکی دلش واسه تو نمیسوزه که سر قلابی…
::
::
سلام.یه زنگ به گوشی من بزن نمیدونم کجا گذاشتمش، قطع نکن تا پیداش کنم
دستت درد نکنه!
::
::
اگه تو با من باشی….چراغ خونم باشی… انقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی

 

 

نمیدونی در نبودنت چه ها کشیدم ...
.
.
.
.
.
.
.
دو سیب آلبالو
آلبالو نعنا
هلو نعنا
 خلاصه جات خالیه !




سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبحانه، ناهار، شام
قرار نیست که همش احساساتی باشه …





[ سه شنبه 91/6/7 ] [ 12:40 صبح ] [ MIGMIG ]
درباره وبلاگ

این پرنده به مناسبت وبلاگ پرنده اسکل هستن که کل سال غذا جمع میکنه یا خونه میسازه بعد اسکل یادش میره کجا!!!!!!!!!!!!!!! راستیییییییییی! نظر یاتون نره ها!
برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب